Hem till Årsta

Fyra intensiva dagar i Norrköping. Eller ja, underliga dagar i alla fall. Kom ner torsdag natt efter att ha jobbat på KY-galan i Nyköping hela dagen/kvällen. Sen fredagen flöt jag mest runt. Hamnade hos pappa på kvällen. Klappade hundar (www.drakedram.com) och åt mat. Fick tröst av min söta pappa efter lite tårar över en jobbig fika. Nu är Norrköping över på riktigt. Jag bor inte kvar i lägenheten och Jonas och har jag avslutat vårt förhållande. Jobbig skit efter så lång tid ihop...

Lördag = kulturnatt. Vann poetry slam i Salongen för andra året i rad! Jippie! Sen uppträdde Dödsstjärnan på Grammofon. Sjukt roligt! Våra teampiece-dikter blir bara roligare och roligare  - ta chansen att se Dödsstjärnan om du får den ;)

Lugn söndag i stan. Fint väder. Idag vänder jag hemåt. Hem till Årsta. Norrköping är fint men Årsta är hemma. Det finns inget i Norrköping kvar för mig.

Vi ses,
C

Kommentarer
Postat av: sandra

vilket sorgligt inlägg..

2008-09-29 @ 15:35:04
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com
Postat av: Linda

Hoppas att det snart känns bättre. Skönt iaf att du känner att Årsta är hemma! Lycka till!!

2008-09-29 @ 18:00:46
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0