Jag vill också dansa, men inte nu, kanske sen

Idag lades vår lägenhet upp på Hyresbostäders hemsida. Känns lite sorgligt, faktiskt. Vi bor oerhört fint, men Jonas kan knappast behålla en så stor (läs dyr) tvåa själv. Har man tur flyttar man nog in i en lägenhet som känns som hemma om ett tag igen. Årsta har jag knappt satt min fot i än, bara mina saker som står där och väntar på att någon ska ge dem uppmärksamhet. Jag ska... Bara det här Ordkriget som tar all min tid.

Fick ett mess från Jaqueline i förrgår, sent. Hon meddelade att Krunegård ska spela i Uppsala på lördag (imorgon) och att jag borde åka dit. Så nu ska jag det. Jag är aldrig omöjlig...

I skrivande stund sitter jag i badrock o har precis duschat. Sa till Jonas att jag skulle vara hos hans föräldrar i Söderköping "fem, halv sex". Eftersom det tar minst en kvart att köra till Sörping och eftersom jag antagligen borde komma klädd i något annat än en randig badrock, bör jag avsluta detta bloggande genast.

Vi hörs imorn,

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0