På scen

Nu är det upp på scen om tre timmar. Jag sitter på mammas kontor och skriver ut nya dikter. Rätt skumt, har inte skrivit dikter på flera månader. Nu har jag tvingat fram två dikter som ärligt talat är rätt kassa, men åtminstone något nytt för åhörarna.

Var förbi en sväng hos Mia förut. Hon var hemma från Lund över helgen och skulle klippa sig och bleka håret. Lånade lite blekningsmedel, så nu är jag inte längre lila i håret utan blond igen. Helt fantastiskt! Vet inte hur mycket jag skrivit om mitt lila hår, men lyckades i alla fall skvätta i svart färg i det blonda håret förra färgningen. Resultatet blev lila. Nu är jag dock back on track och intar Stadsbibliotekets scen om 2 h och 38 minuter.

Vi ses!

C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0