Tyst minut

Jag vill be er alla hålla tummarna för Indira. Min söta mac alltså. Hon startar inte längre och är just nu hos farbror doktorn som ska försöka rädda hennes hårddisk. Jag gick till en reparatör och ville lite tårögt inte lämna ifrån mig datorn. Till slut sa killen bakom disken helt desperat "Jag lovar att ringa så fort jag vet hur det är ställt med datorn". Jag tänkte säga "henne!!" men stoppade mig. Än har han inte ringt.

Jag tillbringar i snitt mellan 4-10 timmar om dagen vid datorn, ofta mer. Nu är hon borta, somnat och verkar inte vakna mer. Sorg. Djup sorg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch! Låter tragiskt...men doktorer är ju mestadels väldigt bra på det de gör, så jag ska hålla tummarna! Hur gick ordkrig?

2008-09-20 @ 12:02:03
URL: http://lindaaronsson.blogg.se/
Postat av: sandra

åh! min dator är också på operation. jag har varit precis sådär hispig sen i onsdags. håller alla tummar jag har!

kram /s

2008-09-20 @ 13:42:12
URL: http://accordingtosandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0