Som en ekorre.



Det första jag gjorde när klockan ringde imorse var att nynna "I'm high on you and on drugs...". Högt också, så att Jonas vaknade till och tittade lite frågande på mig. Låten sitter fast i min skalle som... Hm. Jag försökte förklara för Jonas igår:

"Den sitter fast som... en ekorre".
"Som en ekorre?!"
"Mm. I ett hjul."

Står fast vid min tydliga beskrivning. Kom med tåget imorse för andra (!) gången sen terminen började i augusti. Är alltså i tid idag. Ibland är jag i tid ändå, men åker inte tåg. Konduktören kollade som vanligt inte biljetterna ordentligt och jag fick chans att vara lite bitter över mina 61 ärligt betalade kronor redan innan slagit 8.

Nu är det dags att se sig själv argumentera inför klassen, inspelat på videoband. Yeay.

Vi ses,
C

Kommentarer
Postat av: jaqueline

hahahahahah!!

jkag visste väl att du skulle falla för laakso förr eller senare.. mowaha. du är så.. köpt :p

2008-09-15 @ 18:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0