tisdag

en planeringens tisdag. mycket folk på jobbet. nästan mest folk inne i personalrummet. revisorn på plats, pappa o lasse kom förbi o käkade, morsan o hennes boyfriend, en ny kock på provjobb + vanliga kocken, jag och yvonne som kom in för att ha planeringsmöte inför hösten.

det blev mycket planer. och ännu mer inför sommaren. det kommer att krävas en jävla massa jobb och slit och lite pengar men det får det vara värt. nu surfar jag runt på singelsidor för att försöka räkna ut hur f*n man planerar en singelträff. det blir en utmaning men kommer kännas så grymt om alla planer går i lås. när de går i lås.

imorgon kl 8.30 kommer affischer för vår första kväll: den 5 september spelar lokala dansbandet The Tigers covers med 60-talstema på Fredgagården, ute på dansbanan vid vattnet. bara att hålla tummarna för att 40 och 50-talisterna i åby och krokek tycker det låter roligt och dyker upp.

i övrigt har jag en att göra-lista för Fredga på flera sidor nu. dags att visa sitt engagemang som dotter, antar jag. och jag ska försöka.

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0