årets...

oj vad jag bloggar! för lite att göra? ja, precis faktiskt. jag hittade min "årets"-lista från förra året, den jag publicerade på min blogg. den slutade såhär:

"och i övrigt har jag varit i Riga, bott i en tältsäng hos Teresa, förlovat mig, blivit projektanställd på turné, åkt mitt livs första turné, tappat verklighetsuppfattningen, gjort Ordkrig 08, brutit förlovningen, flyttat till Stockholm, gjort ännu fler veckor på US, flyttat hem till mamma och nu sitter jag här i källaren."

ska göra en ny årets-lista. förra årets lista byggde på en massa konsertminnen från sommaren. det var fint. undrar vad som hänt sedan dess. ska klura på det till imorgon.

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0