det går över, det går över, det går aldrig över

senaste dagarna har jag tänkt på förra året. hur allting var då och hur jag trodde att ingenting någonsin skulle kännas bra igen. ingen ork. ingen lust. ingenting. bara ett stort svart hål. kanske en månad eller två var allting bara ett stort svart hål. sen blev det bättre. det tog en jävla tid. jag trodde aldrig det skulle bli bra igen. tänkte på det. tänkte att det blev bra igen. att det ju tog en jävla tid. men att det blev bra. att jag kan andas igen.

undrar vart jag är nu. undrar vart jag är på väg. vad jag vill. hur det ska gå med mig. bra, antagligen. åt rätt håll, antagligen. undrar om vanligt folk vet om när det går åt rätt håll. när allting är bra. och om det känns bra. om de är lugna i det. jag är aldrig lugn i något.

"du vet alla sjuka saker jag sagt om mig själv
på skoj
allt är sant"

m

Kommentarer
Postat av: johanna

<3

2009-12-29 @ 12:10:14
URL: http://stort-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0