på andra sidan julen

ute på andra sidan. överlevt julen. smärtfritt faktiskt. julaftonskväll hemma med daniel. julte och klappar och film. sen promenad. jag fick choklad i julklapp. och en perfekt väska! och boken jag så gärna ville ha. två fina smycken. en fin tröja av mamma. ett par heta skor jag ska försöka leva upp till.

juldag och annandag hos svärföräldrarna. idag är det hemåk. besvikna svärföräldrar undrar varför vi inte kan stanna till nyår. vi kan inte stanna till nyår. jag måste stimuleras, annars välter jag snart en vägg. rastlöshet är mitt andra namn.

håret fixat. sminkad och klar. nu bär det strax iväg söderut. en bit söderut. någon kommer bli glad att se mig hoppas jag. jag kommer i alla fall bli glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0