Vara en duktig flicka


sovkamrat

Vaknade vid 11.30 av att en lärare ringde mig och frågade om poetryslam. Jag försökte låta som om jag inte sov. Hennes tanke och idé lät bra och konkret. Sånt är skönt. Jag låg kvar i sängen till 13.35 och kunde verkligen inte på något vis föreställa mig hur jag skulle orka med den här dagen. Kom i alla fall upp till slut och vankade runt i nåt slags vaccum.

Strax efter två bestämde jag mig att det fan fick vara nog med självömkan. Fixade en pepp-playlist på Spotify och började röja lite i lägenheten (igen). Tog mig till Ica, letade fram bilen under all snö, flyttade den, insåg att jag inte behövt flytta den (eller hitta den) och sen vid 18-tiden kom Michaela och sen också Becko och plötsligt blev det kakbak för hela slanten här.


glada kakbakare

 Nu är jag helt slut. Undrar vad som tagit min energi en sån här dag... Skönt i alla fall, ska somna nu o sova sött. Imorgon ska jag med Lisse och Sofia till Ikea och inhandla en duschdraperistång och pluppar till cdhyllan. Bra skit.

C

Kommentarer
Postat av: sandra

åh, söt bild på dig och funny. :)

2009-02-24 @ 00:45:22
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0