Vardag

Sitter i Eskilstuna och väntar på att mitt lunchsällskap ska bli klar med sitt göra så att vi kan leta rätt på pizza. Åkte från Visby kl 07 imorse, väckte bussen 06.45 när jag upptäckte att vi rullade på båten genom att gorma "OKEJ ALLIHOPA, GOD MORGON GOD MORGON!". Alla rullade ut ur sina sängar som brandmän i utryckning. Såg roligt ut, men övriga verkade lagom roade. Sov gott i min stol och såg Gotland försvinna bort i fjärran. Tack och hej. Visby gav oss snöstorm och en konstig konsertlokal. Pulp fiction i bussen från Nynäshamn till Eskilstuna och försöka att på ett diskret sätt sitta så nära den söta killen som möjligt. Jag tror inte det är ett dugg diskret, men ingen säger något.

Nu pizza. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0