Min älskade tant



Tant Olga är dålig igen. Jag minns inte om jag skrev något om det sist, vet att jag sköt på att skriva det för det kändes jobbigt. Förra gången ringde Ingela som jag har hästarna hos och meddelade att Olga inte ville gå in från hagen. Hon fick smärtstillande och antiinflamatoriskt och det blev bättre men inte bra. Veterinären kom ut och sa att det kunde vara så enkelt att hon var ömfotad och vi prövade att sko henne igen och allt blev bra. Lagad ponny. Det här var typ 21 december och nu igår hörde Ingela av sig igen och sa att hon inte velat gå in från hagen igår. Nu vetefan vad det är för fel och det gör mig orolig. Har vi riktigt oflyt har hon fått fång, det verkar vara hovarna som gör ont i alla fall. Veterinären kommer ut imorgon och jag ska åka dit nu och krama om Olga.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0