Hallå!


avtackning av briar


jag har inte glömt bort bloggen! man kan tro det men har bara varit i Falsterbo en vecka. i Falsterbo fungerade mitt internet ungefär som min telefon gör i resterande Sverige. min telefon fungerade däremot utmärkt. från botten av mitt hjärta avskyr jag telenor och ska aldrig någonsin förlänga mina abonnemang när de går ut (vilket är snart!). punkt.

hade en grym vecka i Falsterbo. bodde på funktionärscamping för Falsterbo Horse Show och vaktade dressyrläktare ett par timmar på fm för att sen slappa o kolla hästtävlingar hela dagarna. läste, skrev, solade. började fixa med ett dikthäfte som jag nog ska försöka få i någon form av tryck framåt senhösten/vintern!

i lördags kom Daniel hela vägen från Skaraborg. han är fin. vi lämnade Falsterbo måndag fm och jag lämnade av husvagnen hos pappa kl 22.30 i måndags kväll! Daniel fick jag tyvärr lämna av ett par timmar tidigare i Jönköping. nu jobbar jag ons-mån på restaurangen och tis-sön på turné igen. blir ett par hetsiga dagar nu men det ska bli så fantastiskt skönt att ha lite pengar sen!!!!! känns som om jag levt på nudlar en evighet och vänt varenda krona. augusti kommer bli braaaa!!!

men häftigast av allt nästan: jag har skickat iväg papper om körkortstillstånd för c och d-körkort. alltså lastbil och buss. jag har fixat läkarintyg och Daniel har gått med på att vara min handledare för c och ce (lastbil med släp). snaaart börjar övningskörningen! jag lovar att säga till innan så att alla kan hålla sig inomhus!

stora kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0