varberg

ikväll i varberg. fin är med men jag har tappat bort honom tillfälligt. kanske är han här i huset eller så är han på stan. jag vet faktiskt inte. jag har min (fula) blommiga klänning på mig. jag är övertygad om att man säljer mer skivor i klänning. kanske inte i allmänhet förresten, men jag i alla fall. det funkade i piteå.

den här veckan har jag rest. dödsstjärnan uppträdde på arvika i onsdags, körde dit och tillbaka. sen flög jag till piteå i torsdags fm, åkte med bandet till järvsö och så hem därifrån på natten (!). nattåg från gävle och i norrköping 5.29. sov en timme och åkte till stallet för att åka med Sensation på hästutställning i tystberga. han skötte sig fantastiskt. världens stoltaste matte.

sen bilen till skara. nu varberg. igår frågade hans vän var jag ville åka om jag fick. tänkte bara att jag ville vara på samma ställe. inte resa alls. på samma ställe med fin. och hästarna.

vi planerar en husvagnssemester i augusti. jag vill se mufflonfår.

nu kom fin. han har gått kring fästningen. han är lika fin som vanligt. sanslöst
vi ses.

Kommentarer
Postat av: Klein

Tack för smidigt biljettköp!!

2009-07-07 @ 21:23:06
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0