Examen

Bloggade aldrig igår, vilket är lite konstigt eftersom jag igår fick besked om att jag får examen från min utbildning. Först skulle jag inte få det pga ett dokument jag glömt att lämna in. Frustrerad är bara förnamnet. Sen ett "vänta nu" och så ordnade vår fantastiska utbildningsledare så att just det dokumentet kunde täckas av allt jag lämnat in till mitt examensarbete. 11:17 igår fick jag ett mess där det stod "Tja! Grattis! Du är klar!". Har verkligen slitit för att få in alla kompletteringar och skit i tid nu senaste månaden, så lättnadskänslan var enorm.

Kl 15 champange och jordgubbar. 17.30 fotografering. 18-21.30 mat och festligheter i Gästabudssalen i Nyköping. Sen efterfest. Sen slut. Två år! Det känns som om jag precis började... Har hängt upp prickiga klänningen på galge (tidigare låg den i en flyttkartong som allting annat...) i väntan på att det ska bli dags att rulla norrut. Blir nog fint det här. Simon Norrsveden ska spela på festligheterna också. Det blir ju grymt.



Nu : Upp och iväg. Ny piercingkula måste inhandlas. Inte varje dag man tar examen! Cider och jordgubbar och en födelsedagspresent till världens bästa Mia som fyller år idag och känner sig totalt bortglömd för att alla bara tar examen.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0