kärlek.

ligger i en soffa i skaraborg. kan inte sova, så fort jag ligger ner på riktigt (nu halvsitter jag) är näsan så snorig att jag inte kan andas. hopplöst. daniel sover. han är så vacker att det ibland gör ont att titta på honom. särskilt när han sover. för några timmar sedan var vi på åttioårskalas i norrköping. sen skulle han åka men jag ville inte släppa honom. tog istället varsin bil till kumla och sen åkte jag med honom ner till skaraborg. strax efter 01 ska vi åka lastbil härifrån. daniel ska till stockholm men jag hoppar av i kumla vid bilen kring 02.30 och åker hem till norrköping igen. det är värt att köra lite bil för att få fyra timmar extra i hans sällskap.

imorgon ska dödsstjärnan uppträda på arvikafestivalen. kl 14.30 står vi på campingscenen och håller låda. jag kommer kanske vara lite trött. och förkyld. men det blir bra. det ska bli roligt. därifrån hem igen och sen flyger jag till piteå på torsdag fm och hamnar på turné igen.

vår playlist rullar här i stugan. i don't want to mess around with anybody else. man tror inte man kan bli en sån som är så förälskad att man retar folk i sin närvaro men nu är jag sån. han är allt jag vill prata om och jag vill inte vara någon annan stans än i hans närhet. man borde bli skräckslagen men är alldeles för förälskad för att kunna agera rationellt. idag (eller igår vid det här laget) har vi varit uttalat ihop i två veckor. två veckor. det känns som om tiden inte hinner ikapp oss.

puss.

Kommentarer
Postat av: Eliza

det är så fint. :) hoppas själv att jag en dag ska bli en sån. nu får fan nån se till att jag faller...

2009-07-02 @ 10:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0