p&l

informationsmöte och rundvandring avklarad. lite mindre panik. inte utan panik, såklart, men mindre. är i övrigt ledig idag. har lite jobb som jag behöver göra från min fina mac men inget akut egentligen. jag tänker försöka vara ledig. kl 19.45 kör oskar hanska inne på festivalområdet, tänkte gå förbi och kika. kanske se laleh innan det, tyvärr överlappar de varandra men blir väl första halvan av laleh och sen oskar.kanske. festivalområdet är absurt stort med gigantiska logeområden. de artister jag ska pyssla om håller till på scenen Venus där det visade sig att Jakob också höll till. jahaja tänkte jag. inte ett glatt jahaja, utan ett bittert. sen kom jag på att jag ju bestämde mig för att ge mig själv någon slags nystart. typ inte tänka att det är jobbigt att träffa människor som det en gång varit jobbigt med. istället tänka fan vad soft att vi hamnade på samma scen när vi känner varandra och allt! för det finns ju såklart saker jag tycker mycket om med exempelvis Jakob. och jag vet ju att han är bra på sitt jobb. alltså: måste berätta en häftig grej! jag och Jakob jobbar vid samma scen, fast med helt olika saker. grymt ju!

sov hos mikaela inatt men har inte hunnit hälsa på henne än. det är lite underligt. hon började jobba fem imorse så hon sov när jag kom och jobbade när jag åkte. kommer att träffa henne på området senare idag tror jag, annars hemma. har saknat henne, ska bli roligt att säga hej och snacka lite skit.

igår när jag lämnat av gänget vid campingen o skulle köra till falun (mikaela) fick jag ett mess från min busschaufför Tommy som skrev "nu åker jag från Dalarna till Stockholm. var är du?". då hade jag åkt från Stockholm och landat i Borlänge för typ en halvtimme sedan. men han kommer tillbaka fredag natt sa han. då kommer han inte undan.

livet är bra grymt idag. nästan ledig. vackert väder. bra människor överallt. allt jag saknar är honom. men jag saknar honom mycket. på söndag blir det tillbaka till skogen utanför skara. äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0