Att besöka Expedit

Vill skriva något. Får inte orden rätt. Jag sov. Sen vaknade jag. Så försökte jag sova igen men kunde inte. Åsa och Sofia sover sött i vardagsrummet. Jag lämnade dem där och följde honom till bilen.

Senaste dagarna: En blandning mellan lyckorus och extrem skräck/panik.

Jag är positivt lagd. Faktiskt. Jag säger alltid korkade saker typ första drinken var för söt, andra för sur men det är ju jättebra att båda inte var sura. Eller söta. Jag tror det är tur för hade jag haft något vett i skallen och lärt av mina erfarenheter vore jag mer än bara skräckslagen. Har satt ben på sängen. Får nu plats i fosterställning därunder om så skulle behövas.

Fest ikväll. Jag undrar om någon hade trevligt eller om bara jag var glad att en hel drös av mina vänner var på samma ställe. Vi gick ut och hamnade på Svea Skeppet. Jag minns mest dunket, det tomma dansgolvet och ett par gigantiska bröst som gick omkring. Vi gick hem till Expedit istället.

Nu ska jag försöka sova igen. Min ponny är dålig igen och det är förbaskat obra. Jag ska försöka hinna dit på fm imorgon och trösta och krama. Var där idag och hon blev glad och luktade gott. Som jag älskar henne. Låt låt låt henne bli frisk fort.

Natti.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi kommer alltid att komma ihåg Svea Skeppet och den kvällen

2009-06-17 @ 00:14:04
URL: http://constripes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0