poetryslam på Stockholms vis



Ska strax till Södermalm poetryslam vid Hornstull. Har inte varit o kollat på nästan något slam sen jag flyttade upp i september, trots att det är slam här mer eller mindre varje vecka.

Upptäckte för en liten liten stund sedan att "I miss you, I'm pregnant" med Laakso nu ligger uppe på Spotify. Även Long beach EP och Aussie girl är uppe. Gryyyymt bra.

Jaha. Dags att gå. Min så kallade hyresvärd står och rengör akvariet. Jag tittar på. Så har situationen varit i typ en timme. Känner mig lite fånig men vill inte riktigt gå hemifrån heller. Det känns oartigt. Har tagit på mig örhängen dagen till ära. Resultatet är att jag ser supergirly ut och har skitont i öronen redan nu.

Vi hörs,
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0