att webanpassa sitt cv

det har jag gjort idag. webanpassat mitt cv för utbildningens hemsida. inte för att det var roligt. inte bara. lite för att det var en tenta också. nu har jag avverkat två tentor på två dagar. poäng till mig. det är inte så hemskt när man tar tag i det... mitt cv var dessutom rätt fräscht så jag behövde bara spara som pdf så var biffen kirrad.

idag räknade jag ut att jag kunde stryka fjorton punkter på to do-listan! det är nästan rekord. mycket tack vare att vi fått en personalansvarig och en lokalansvarig till sm. en del uppgifter som var mina har alltså blivit någon annans.

nu passade jag på att adressändra när jag ändå var i farten! den 18 maj flyttar jag ju. för en gångs skull är jag ute i någorlunda god tid i alla fall. (okej, inte så jävla god tid - men ändå).

nu sömn och sedan en fredag där min enda plan är att få klart sista resten i projektledning och förhoppningsvis även sista resten i branschkunskap. sen är min examen jäkligt nära.

kramar,
c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0