bortgift

först två bilder från igår (där jag inte ser riktigt lika mycket ut som en transvestit):





jag har lämnat in min slutrapport! strax innan ett lämnade jag in spektaklet och dess tusen bilagor. skjuts iväg bara. så oerhört skönt. kan inte riktigt tro att det verkligen är sant.

åkte från lund kl 11.55 idag och var framme i norrköping kl 19. byte i jönköping med 35 minuter att sträcka på benen. när jag satt på bussen från lund - jönköping pratade jag med olli som jag lärde känna lite när jag var nere i tyskland för ett par veckor sedan. olli brukar skriva saker på svenska till mig. idag skrev han först "ha en bra dag!" och sedan "gift dig med mig!". jag frågade om han skulle betala mina studieskulder. han svarade "skal jag ja. allt för mena kvinna". då är det ju svårt att säga nej. så nu ska jag gifta mig med olli. jag avsluta konversationen (som skedde på facebook...) genom att skriva att jag var tvungen att gå för att busschauffören körde så dåligt att jag mådde illa. olli svarade att "and tell the bus driver that he will have a problem if he's not taking care of you". humor.

sträckte på benen. hoppade på nästa buss. där satt malin, som är personalansvarig för sm. hon hade varit i göteborg och var på väg hem till nyköping. skönt med sällskap, bussresan var ju rätt tradig...

sen möte och sen slutrapporten färdig. så SKÖNT. nu har jag renskrivit lite grejer o förberett möte för imorgon. dags att sova. natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0