i need you, i don't need you

besök ikväll från han som kommer ibland och sen kastar jag ut honom och sen kommer han hit igen. vi skrattade åt det idag. sen lagade jag mat och bad om ursäkt för att jag glömt hans födelsedag. bjöd på glass och sa förlåt. sen gick vi ett varv runt strömmen och jag förundrades över hur det kan vara lika vackert varje gång. han skrattade åt mig men förstod vad jag menade. han sa att vi kanske kunde ses igen. vi får se.

idag:
försovning men hann nästan i tid till tandläkaren som slet o drog i munnen på mig men inga hål men öm i munnen hela dagen. och sen tillbaka med all teknik och sånt efter sm. snäll pappa hjälpte till. sen fullt ös till nyköping och skrev tenta i marknadsföring. sen frukost vid två-tiden. packa upp några kartonger. bokade tatueringstid! handlade mat tre gånger. släppte in katten i kolmården. fick besök.

nu sitter jag på köksgolvet och ska åka till nyköping om sju timmar. sovdags. lyssnar på leonard cohen. ska ta honom med mig in i sovrummet.

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0