Kolmården

Satt precis och läste i Elizas blogg. Kreativ människa. Fick mig att bli sugen på att slå in skokartonger och pyssla. Fick min blogg att kännas hopplöst grå. Borde kanske ha lite mer rosa i mitt liv.

Kom hem från Paris kl 04 imorse. Blev avsläppt vid Klinga där Pärlan väntade. I Tyskland var det 25 grader på dagen, när jag klev ur bussen fick jag skrapa rutorna på bilen innan jag kunde åka. Sen fick jag köra om bussen. Det var roligt. Jag slog på varningsblinkers som för att vinka, Tommy svarade med att blinka med helljuset. Jag skrattade lite för mig själv i bilen och sen kändes det mest sorgligt.

Idag har jag varit hos hästarna. Vackra, fina hästarna. Jag är glad att de finns. Sen handlade jag mat och åkte hem och grillade med mamma. Har precis övertalat henne att åka till Borgen (= jag kör henne till stan, jag kan kosta på mig att hyra en film och lata mig som f*n i soffan hela kvällen alldeles själv).

Vi hörs snart,
C

Kommentarer
Postat av: Eliza

:)

2009-05-04 @ 21:53:36
URL: http://www.elizabet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0