Kom och slå sönder min värld

Jag är inne i en kent-period igen. Den började igår. Fortsatte idag. Egentligen har den pågått rätt länge men under min Europaflykt lyssnade jag inte på någon annan musik än den som stod på scenen.

Det finns så mycket saker jag vill köpa! Men helst vill jag inte jobba, för det är tråkigt. Jag vill liksom att pengarna bara ska flöda in på mitt konto medan jag bara gör roliga saker. Det är ju faktiskt möjligt, men just nu ser inte mitt liv ut riktigt så. När jag får pengar ska jag köpa;
  • en säng! (helst en riktig säng med ben och gavlar och sånt)
  • tyg att täcka de fula väggarna i min nya lya med!
  • bra saker!
Jag är oerhört sugen på att besöka Myrorna. Får höra till planen i veckan. Och tatueraren. Och Forex. Och möte i Nypan på måndag. Och försöka affischera lite på skolor. Och så vidare och så vidare.

På söndag (om en vecka) kommer Borlänge på besök. Jag ska visa honom Norrköping, är det tänkt. Det hade varit kaxigare om jag hade en bostad. Sannerligen. Jag är uppe i varv över lyckan att få visa min hemstad. I bakhuvudet ekar en liten tanke om att han kanske inte är intresserad av Norrköping som stad ändå. Men skit i det. Nu har jag chansen. Att besöka Kolmården kostar 245 kr. Hurvida det är värt pengarna eller inte tåls att funderas på.

Innan dess, den 9 maj är det Laakso på Horntullsstrand och jag är PEPP!

I övrigt har jag jordens mest snea dygnsrytm men det spelar faktiskt ingen roll för jag har ingen morgontid att passa på i alla fall tre veckor. Det ni.

C

Kommentarer
Postat av: jaqueline

men du frågar inte mig om jag vill gå? :(

2009-05-03 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0