Min vän...

bad honom förklara nu. med glimten i ögat såklart. bad honom förklara varför just jag blev tillfrågad att gifta mig med honom. alltså inte en seriös fråga. men nu plötsligt beter han sig lite som om vi faktiskt hade ett förhållande. han skriver att det bara är en känsla han har i hjärtat. att han har berättat för sina vänner att det bara är som det är och att det inte har någonting med ålder att göra. kära vän. galna tysk. rappakalja alltihop. men lite roligt också.

springer upp och ner för den jäkla trappan och släpper in vänner som ska sova här. nu är det en kvar. jag vill sova. hoppas hon kommer snart.

jag blir så himla lätt förälskad i nästan vem som helst. i personer som tar i mig och kramar om mig. de är jag svagast för, de som rör vid mig. och nu rör visst alla vid mig. en lite mer än de andra, men det verkar ligga i hans personlighet. det gör mig lite skakig i knäna så jag hoppas han slutar. eller inte. lite av båda, faktiskt.

sova några timmar. imorgon arbis öppet 12-03 som vanligt.
pyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0