SM i poetryslam: Fredag.

fredag. tiden går sjukt fort. idag har vi korat ett vinnarlag i triathlon. uppsala vann.

tidigare idag var martin och jag på banken. det regnade jättemycket och var tjugo nummer före oss i kön. vi fikade utomhus under ett jättelikt paraply. när vi kom tillbaka till teatern fick jag en kram och en fråga o jag hade duschat. det hade jag ju, i och för sig, men var nog mest blöt av regnet. regnet är ju naturens dusch, sa han. det hade han ju rätt i.

jag ska äta mat strax. igen. mm... har ätit godis också, fast jag inte riktigt får. det blir lite så nu när man jobbar från 10 till 03 och sover lite för lite. men jag är pigg idag! på riktigt. jämförelsevis med igår i alla fall. har tagit en partytuta. det piggar upp. michaela kom hit. hon piggar också upp.

vi ses.
c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0