SM i poetryslam: Torsdag.

Kan fortfarande hjula mig igenom entrén. Alltså inte utmattad på något vis. Lite trött - ja, men inte utmattad. Sitter just nu och försöker börja med en powerpoint (jag vet, pp är inte världens bästa grej... men så blir det) samtidigt som jag sitter inne på SM. Jag kommer inte riktigt igång. Skyller på att jag inte har tillgång till vår grafik (bullshit).

Många söta vänner här idag. Johanna, Lina, Oscar, Jackie... Simon Norrsveden spelade förut och det var grymt. Allting bara rullar på idag. Igår var det mer hysteriskt. Nu har alla hittat sina positioner och arrangemanget liksom sköter sig själv på något vis.

Ska gå en runda och kolla läget.

Vi ses,
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0