avgiftning dag 5

jahopp. igår skulle alltså vara värsta dagen. jag känner inte så mycket alls. eller jo. jag känner mig ledsen men jag tror det hänger ihop med att det är svårt att få tag i bra, mättande mat som inte innehåller socker. resultatet blir att jag känner det om om jag går runt o äter men aldrig blir mätt. det gör mig ledsen. kanske låter fånigt, men så är det. ska dock knata iväg o äta lunch strax. mmmmm.

idag är vi lediga. ska lämna hotellet kl 16. känns som om jag bor här på riktigt. fem nätter senare. kl 18 kommer bussen. kl 23 åker den. tills dess? no idea. ska gå utanför dörren strax o försöka hitta lunch. mm. sen?

regn i göteborg. jajamänsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0