eller hur. ironiskt.

kompis gjort slut med sin kille efter att han gjort något så jävla dåligt. underbar tjej. nu ledsen och knäckt och en stor känsla av att ha blivit lurad. det skrämmer mig och påminner om hur det kändes att känna sig lurad. hon var så säker. vi gick på götgatan och vi skrattade åt att vi kände likadant. hittat någon att stanna med. och nu känner hon sig lurad. och jag är skonad. men påmind om hur bräcklig verkligheten är. finns inga garantier. jag hoppas hon aldrig förlåter honom. jag hoppas att hennes smärta går över. jag minns hur det känns med all ilska i kroppen. det värker i hela bröstkorgen när jag tänker på det. tänk att det slutade göra ont för mig. jag hoppas det slutar göra ont för henne.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0