skövde

man gör dagarna så bra som möjligt. såklart. idag vaknade jag i skövde fast jag nästan inte sovit. fönstren i bussen är alldeles för intressanta. låg på spänn för att se götene passera tills jag strax innan skara kom på att man svänger av innan götene när man ska mot skövde. vaknade hundra gånger. somnade nittionio. tänkte på daniel. och på att jag glömt ta ner mina laminatskyltar i göteborg. och på tessa. och på världen i allmänhet. något var det i alla fall.

sen åt jag frukost. och sov igen. sen fixade lite. fick mess från tommy som ville fika. fick samtal från daniel som  hade roliga nyheter. gick och fikade med tommy. sen tommy och markus. och sen tillbaka igen. nu har jag jobbat färdigt för idag och vet att jag inte behöver vara uppe tidigt imorgon. kan sova hur länge jag vill.

om jag fick önska en sak skulle det kunna vara att nyköping låg på vägen från karlstad till stockholm. men det ligger fint nu också och jag får lite extra tid i sthlm på torsdag innan gig. närmare bestämt ankomst kl 07.

inte gnälla. mycket tid att packa om lådor på. ätit god sallad. ska smita in och borsta tänderna innan vi rullar igen.

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0