göteborg. igen.

tillbaka i göteborg. kom med bussen kl 07 och tvingade mig ut. hade nästan glömt känslan av att sova i buss. jag älskar det. trots att jag inte sovit på hela natten nästan. min säng har ett stort fönster (alla sängar har det...) så när man inte kan sova kan man titta på sakerna man åker förbi. försökte att inte vara bitter när vi passerade "min" avfart till nyköping ungefär tio timmar efter att jag lämnat lägenheten. kom alltså till göteborg. igen. ringde hotellet för att se om jag kunde få checka in. det fick jag, men med ett annat rum. cool, tänkte jag. sen ångrade jag mig och vände i dörren till rummet. har aldrig varit sån förut. lite snobbig. men ingen lust med ett pytterum med utsikt över en betonginnergård i fem dygn. jag såg en lista på vad jag skulle fått för rum egentligen. och gick alltså tillbaka till receptionen och lämnade tillbaka nyckeln. antar att man faktiskt blir mer kräsen. töntigt. fast ändå.

så nu sitter jag här. väntar. incheck kl 15. sitter knappast i sjön. som man bäddar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0