Hur svårt kan det vara?

har verkligen lagt av mig med bloggandet. jag ser länken uppe i snabbmenyn ibland men sen orkar jag inte skriva något. lika bra det kanske. inte skriva för sakens skull.

sitter i nyköping. sol ute. sol på händerna på datorn, alltid något. releasefest för the tinys nya skiva Gravity and Grace ikväll. det finns ett spår på den skivan, deras första singel "Last weekend" som de spelade mycket när de var förband åt Anna Ternheim på Europaturnén i våras. jag blixtförälskade mig i den låten och gick sedan från slutet av april till förste september innan jag fick höra den igen när den släpptes som singel. den var lika bra som jag mindes den. kolla in videon på youtube! grymt.

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0