inte näsor.

på blogg.se första sida handlar det om tyras näsa. jag är inte så intresserad. jag är numera bokföringens drottning. i wish. jag är bokföring i alla fall. ett papper med rubriken FRÅGOR. ett papper med rubriken UTLÄGG UTAN PAPPER?. ett papper med rubriken BORTGLÖMDA PRIVATA UTLÄGG SOM BORDE HA VARIT FIRMANS. typ. massa papper på hela daniels köksbord.

imorgon ska jag ner till norrköping igen. tre missions : 1. hästarna 2. frisören 3. handla bordsdekoration till 50årsfest 4. lära mig hur man larmar Grammofon (där vi ska ha poetryslam på torsdag). sen borde jag åka hem och sova och pyssla. tänkte skita i det. tänkte åka tillbaka till nyköping. hinna laga mat innan daniel kommer hem. vore fint.

varje kväll gör jag en matlåda. sen brer jag två mackor och lägger smörgåspapper mellan. lägger det i kylen tillsammans. jag sover som en gris när han går. vet inte om han blir glad men han lämnar små lappar. idag stod det "du är det vackraste som finns" när jag kom ut i köket. och i bokföringsboken stod det "puss".

fikade med marie idag. min tant. och hennes hund. det var fint. sen gick jag hem till oppeby. nu har jag skavsår på ovansidan av ena tån. men stövlarna är förbannat snygga.

dags att bre kvällens morgonmackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0