Säffle Stadshotell

säffle. var rädd att det skulle vara mer likt årjäng. vi åt lunch i årjäng igår. årjäng. nedlagt. säffle. nedlagt. fast lite mindre än årjäng. årjäng var verkligen nedlagt. i säffle har de lindex men nästan ingen annan butik. i årjäng fanns mer eller mindre bara systembolaget.

inte så höga förväntningar. sen jättefina arrangörer och allt väl. jag gick en vända till säffle bibliotek och lånade boken sockerbomben av bitten jonsson. bra gjort av mig. jag skaffade till och med lånekort på säffle bibliotek och räknade ut att om jag lånade den här idag kan jag lämna den på karlstad bibliotek om en dryg vecka. alla vägar bär till värmland.

på lördag är det pappas 50års fest = ledig dag för mig. daniel hämtar upp mig, de andra gigar (lämpligt nog) i nyköping. sen två dygn med daniel. som en livlina.

en dag sa han att livet inte varit direkt dåligt innan mig, bara annorlunda. jag känner likadant. annorlunda. jag undrar hur det varit om vi inte setts. om han inte hade gått på examensmiddagen eller om det inte blivit ledigt en stol just mittemot mig eller om slumpen gjort något annorlunda. vet inte. kanske inte dåligt. men annorlunda. jag är glad att det blev såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0