Jobba

den här delen av mitt liv kallas jobba. men här sitter jag. vill bara skriva något. ändå liksom. jag har skadat fingrarna senaste dagarna. vet faktiskt inte riktigt hur. har sår över hela händerna. på långfingret ett stort vid nagelbandet. tror det var där jag råkade skära mig med potatisskalaren. det försvårar i alla fall mitt jobb. kan inte skriva med det fingret. hujedamej.
jag kan precis ha gett min bror några dagars jobb. om han kan funka för det. jag hoppas det. jag ska ringa honom sen o kolla. håll en gemensam tumme för att det klaffar.
så onödigt inlägg. vill skriva något om att jag lagt upp min status som "singel" på facebook och att responsen är "what?" och "nej!". jag förstår dom men jag känner mig helt tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0