Kaos all the way baby

min syster är ett vandrande kaos men hon har alltid varit sån och det är lite av det fina med henne. hon och jag och mamma och min äldsta systerdotter alexandra är i london. ätit gott. gått i butiker hela eftermiddagen. hittat ungefär hundra par skor jag bara måste ha. speciellt ett par. de fanns i min storlek. de är helt underbara. de kostar 60 pund. den som dör får se.

ska sova nu. det är massa spring utanför vår dörr och jag är lagom nojig med sånt fortfarande. får se om jag sover något. har mått illa hela dagen och haft problem med yrsel. tror det har med sömn att göra. ska alltså inte sitta och blogga istället för att sova.

london. snö på flygplats:

 

taxi:

 

imorgon grease och mer shopping.

 

vi ses.

m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0