London

imorgon flyger jag till london. långt bort från snökaos. tack så mycket. verkar (enligt trafikinfon vill säga) enklare att ta sig till london än till norrköping. skulle fira tessa i lördags men det gick inte att ta sig från hammarbyhöjden till t-centralen. tåget jag tänkt ta var inställt. det som gick innan var jätteförsenat. fanns liksom ingen ärlig chans. hem igen. sminka av mig behövde jag knappast för allt smink hade redan runnit ut i ansiktet av all snö. såg ut som en riktig emobrud. eller som en clown. den där snygga svarta randen ner längs kinden.

jag köpte cola och godis på vägen hem. hade chips hemma. besök. saknade tessa men det blev ändå en fin helg. inne med godis och slask-tv och tända ljus.

på torsdag fm ska jag ev hämta grejer i nyköping. har inte bestämt mig. kanske. annars nån annan gång. jag får i alla fall tillbaka min bil onsdag kväll när vi kommer från london. ska ta med mig massa saker från norrköping hem till stockholm. äntligen. det fattas kläder och köksgrejer och micro. och en del annat skit. mest av allt vill jag bara bli klar med nyköping. ska jag bli helt klar måste jag dessvärre låna pappas skåpbil. har ett skrivbord som står kvar. om han inte slängt allt, vill säga. har ingen aning. har inte hört ett ljud.

skit i det nu. london imorgon. flygbuss 07:00. london here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0