tjockis tisdag

ikväll har jag tränat. det är kul men vissa dagar blir jag så himla nere efteråt. som idag. bara tappar all ork. fast jag har varit hängig hela dagen. ingen aning om vad det beror på. kanske bara en dålig dag.

börjar bli nervös nu. slutar mitt vikariat på fredag. sen är det typ blankt. vet att jag har jobb ett par dagar i mars och ett par dagar i april. har två kanske i sommar. jaqueline brukar säga att det alltid löser sig för mig på nåt magiskt sätt. behöver det nu. det där magiska sättet. samtidigt ska det bli skönt att vara ledig. fast så får man ju inte säga när man jobbat fem veckor och innan det varit ledig fyra.

tjockis-tisdag idag förresten. åt en semla på jobbet. den var liten. allt i stockholm är litet. det ska tydligen vara så. fast sen var den där semlan fruktansvärt mastig så i slutändan var jag väldigt glad att den var liten. gav mig en ärlig chans liksom.

duscha nu om min granne är klar. det är så himla kul att dela badrum med halva huset. nej. det är det faktiskt inte. men idag har de kaklat badrummet nästan klart (de har lämnat en ruta ovanför dörren bara. varför?!). när jag kommer hem från london förväntar jag mig att det är klart. kan man förvänta sig det? har jag rätten? pft. vem bryr sig?

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0