expedit


hemma i hammarbyhöjden. ensam faktiskt. hon som jag bor ihop med verkar vara kvar borta. jag har byggt expedit tv-hylla hela kvällen. allt utom toppen är på nu. det fattas två träkilar som måste ha ramlat ur i flytten. ska fixa imorgon. en vända till ikea kanske. behöver gardinringar också. stora saker som kräver att man tar bilen till ikea. fånigt egentligen. får köpa något som gör det mer försvarbart att ta bilen. typ en expedit till. eller en tvättkorg. eller ett berg.

första natten ensam i en lägenhet sen inbrottet. hell yeah. får se om jag är vid liv imorgon. antagligen. jag är lite lite kissnödig men vet att om jag ger efter för den tanken måste jag klä på mig (ligger i sängen nu), ta med nycklarna o gå ner en våning för att kissa. allt vatten är avstängt i vår lägenhet i en månad på grund av stambyte. man tackar. vi har dessutom fått massor av jättefin plast!

men: jag är i alla fall på benen idag. har till och med tränat aerobics på friskis med lisse. löst säsongskort som räcker fram till 30 juni så nu finns ingen återvändo. ska ev gå ett pass imorgon också. äta lunch med daniel som är i sthlm på möten. fika med markus. fika med tim och jossan. det är väldigt mycket fika i mitt liv just nu. det är bra, tror jag.

de lär börja borra imorgon 7.30 som de gjorde i fredags så jag borde sova nu. jag kommer vara på så jävla dåligt humör imorgon bitti. vågar inte riktigt tänka på det. kan bli ett jättetidigt ikea-besök.

vi ses.

Kommentarer
Postat av: David

God morgon! Hoppas du överlevde natten...

Blir du gladare om du får veta att vi lagt upp den första dikten på lkpgpod.nu? (efter mycket om och men)

2010-01-11 @ 08:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0