Facit



alltså med facit i hand; det blev ingen chailatte för det var fullt på espresso house o jag har slutat chansa någon annan stans. istället en semla. faktiskt kanske bättre än chailatte till o med! oscar surfade rätt på mitt tåg i sin mobil (det där är fortfarande en oupptäckt värld för mig) o såg att det var en kvart försenat. tog det alltså lugnt. väl på stationen var tiden flyttad från 16.40 till 16.53 till 17.25 för att bli 17.45 för att bli 18 och så kom tåget strax efter sex. tågresan tog tre och en halv timme från stockholm till kolmården, standard typ en och en halv. när jag klev av tåget stod det "Ankommande tåg från Stockholm 18:08. NY TID! 21:32". den du.

så någon let's dance-kväll blev det alltså inte. fick låna mammas bil. åkte förbi max o köpte mat o sen till tessa. körde dessvärre fast på deras parkering. blev så frustrerad (och var så hungrig!) att jag stängde av motorn o helt sonika lämnade bilen mitt på parkeringen. då var klockan nästan 22:30! senare fick tessa o hennes föräldrar följa med mig ut o putta loss bilen :) lite pinsamt faktiskt. tur att man känt dem länge!

nu ligger funny med tassarna på mitt tangenbord. får inte skriva fel för hon har höger framtass på suddknappen o blir sur om man vill åt den knappen. nåväl.

vill inte vara en suris. det var faktiskt en mysig tågresa. hamnade bredvid en lumpen-kille som var på väg hem. när han såg att jag tog upp teoriboken för c-kort plockade han upp sin likadana och sen pratade vi lastbilar fast ingen av oss egentligen kommit längre än till kapitel tre. och damerna mittemot skämtade och skrattade. hade jag inte missat let's dance-kvällen hade det varit en bra kväll ändå. om ni förstår.

nu sömn. helt slut. imorgon ska jag försöka få ner håret i normalposition igen. om det går :)

Kommentarer
Postat av: Linda

du som skickat läsarbild till aftonbladet?

2010-01-31 @ 00:16:57
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com
Postat av: tilla

haha, nej men såg den bilden förut. fotografen måste ha stått precis där jag stod. det såg ju ut sådär ett par timmar så han/hon fick väl sin chans :)

2010-01-31 @ 01:37:00
URL: http://dontblamecruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0