Friday I'm in love

FREDAG! tessa-dagen!! äntligen. hela veckan en enda lång väntan efter fredag och let's dance-kväll och godis och mys. och imorgon sovmorgon. fan vad skönt. vaknade med huvudvärk men har supit bort den lite med cocacola och daim. lykke li nästan hela dagen. inte gjort fler knop än absolut nödvändigt.

igår stor arrangörsträff med jobbet. himla roligt! jag var så seg på morgonen men kom igång lite när jag upptäckte hur mycket folk jag kände. eftermiddagen var ett stort svart hål. segare än någonsin. deppig och trött. hem o vila en kortis sen masade jag mig till mitt favorit friskispass. och vet ni vad? jag gick därifrån till festen - med tusen kilo ny energi. minglade och var glad till strax efter tolv! på förmiddagen var tanken på att ens gå dit jobbig sen efter passet kändes det lätt som en plätt - och jag hade skitkul!

nu ska jag rengöra kaffemaskin. posta några brev. sen till centralen och en chailatte med oscar. tåget mot norrköping. fan vilken eftermiddag!

m


Kommentarer
Postat av: Linda

jag hyllar chailatten. det är min nya upptäckt. beroendeframkallande.

2010-01-29 @ 16:22:19
URL: http://aronssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0