telefonfri.

på tåget mot stockholm igen. jag gjorde något jag aaaldrig gör. jag glömde min telefon i nyköping. tack och lov ska daniel komma upp i natt för att köra lastbil från stockholm till p3 guld. då får jag min telefon igen. bara flyt. vilken annan dag som helst hade det inte varit så och jag hade fått vara utan till nästa helg. nä. inte till nästa helg men det hade blivit krångligt.

träna kl 16. fika med jonas kl 17.37. välplanerat. en chailatte kanske. eller en chailatte nu när man kommer till centralen. kanske. borde fan inte. jag borde köpa något att äta men det är ju så TRÅKIGT! :)

min blogg är som ett centrum för meningslösa inlägg. här ännu ett.

vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0