Berlin

idag i berlin. first we take hamburg then we take berlin. spelar på en klubb som heter lido och ligger nånstans i berlin. jag har aldrig varit i berlin. vi bor på ett flott hotell med en lobby stor som en idrottshall. väldigt modernt. väldigt stort. väldigt rörigt. väldigt fluffiga täcken. igår också. fluffiga täcken. när jag vaknade imorse hade jag sovit så tungt att jag vaknade i ren panik över att inte veta var jag var eller vem jag var eller vad det var tänkt att jag skulle göra. kan se ett liknande scenario inför morgondagen. vi ska åka galet tidigt för att spela i frankfurt på kvällen. sen bern. sen zurich. sen hem. hem hem hem. nä. sen till norrköping o hämta pärlan o sen till örebro o sälja merch o sen hem på morgonen o byta bil o åka till västerås med mina grabbar. sen hem på natten. då hem. hem hem hem.

frida skickade mig ett sms idag och skrev att jag skulle vara glad att jag inte är hemma för de håller på att fräsa bort fasaden på vårt hus. yes. bra tajmat.

sen en tråkig sak. besiktigade pärlan i måndags. vi fick tolv poäng. om det var poäng man fick alltså. det är det ju tyvärr inte. vi fick sex anmärkningar. fem av sex anmärkningar var saker som kommer kosta mig massa pengar. det är ju skitdumt för jag har ju inga pengar. mamma erbjöd sig fixa och jag sa nej. det kan ju också verka skitdumt men tycker faktiskt man ska klara sig själv. annars får jag väl ställa av henne ett tag tills jag kan hosta upp de där pengarna. så tycker jag för jag är lite korkad.

vi hörs snart igen.

Kommentarer
Postat av: Linda

är du turnéledare igen eller äre nått annat du är iväg för? spännande med berlin, har aldrig varit i tyskland. hoppas ni har det bra där borta iaf...å att det löser sej med bilen!

2010-03-25 @ 16:59:31
URL: http://kurry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0