köra lastbil

jag är verkligen dålig på att blogga nu. kan på sätt och vis vara ett bra tecken typ leva i nuet och sånt. jag jobbar och kör lastbil om vartannat. snart ska jag skriva teoriprov. sen köra upp är det tänkt, om jag nu klarar teorin. jag hoppas på det. jag brukar klara testerna jag gjort på körskolan så det ska nog gå vägen. säger till när det är klart :)

på fredag tar jag med mig grabbarna o drar till växjö och kafe de luxe. kom och titta. södertälje på lördag på telgias salonger. 23årsgräns. jag kommer alltså inte in. eller alltså. det gör jag ju. men tanken är lite rolig.

vill rapportera men ska vara lite tyst för att göra världen lite enklare. vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0