Onsdag

igår var jag i Gävle och sålde merch med Markus och Heiki. det var roligt. på riktigt roligt. mycket folk och fint sällskap. en jäkla massa tröjor. tror jag räknade till elva olika motiv och sen hur mycket plock som helst; svettarmband, sjal, reflex, badges - you name it. tack och lov till ungefär samma priser så jag slapp hålla så mycket i mitt lilla röriga huvud.

dagen började egentligen med att jag tog pendeltåget upp till Märsta och körde lektion hos Conny igen. min andra körlektion med lastbil. har dubbellektioner så varje lektion är två timmar. mycket tid att sitta koncentrerad. igår gick det faktiskt riktigt bra tror jag. efteråt sa Conny att jag fick honom att reflektera över att det inte spelar någon roll om man är man eller kvinna när man kör lastbil. har man talang så har man - och det tyckte han att jag har. sug på den du! fick backa runt hörn och köra på smala ställen. det var väldigt roligt. det är ju roligt med allt annat också men ännu bättre när man får klura lite (typ "hur i helvete ska det här gå till?").

sen tåget till Gävle där Markus hämtade mig på stationen. hade tänkt äta lunch i Märsta men sen fanns det bara en grill så tänkte vänta till Gävle. i Gävle glömde jag bort det. sen ut till Läkerol Arena som ligger i tjotahejti. plötsligt var klockan 02 och vi skulle åka söderut och jag hade fortfarande inte ätit något mer än en burk kakor, en påse kanelgifflar och en mandarin. skitbra. fick massa cola så jag höll mig flytande. stannade i Wäsby vid fyra i natt men då kändes det bara fånigt att gå in för att köpa något att äta. blev lämnad på Gullmarsplan och gick hem. nu äter jag mackor. det första vettiga jag äter sen i förrgår! har varit så jävla hungrig! ääääntligen! ska äta en stor härlig lunch lite senare. kanske konstig sak att säga kl kvart i ett men kom hem sex och sov till tolv så ligger lite efter idag.

nu blir det intervju i hallunda. ska bara svira om och hänga tvätten så bär det av. med lite tur så.

m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0